Les2Alpes 23. - 31.03.2019.

Updated: Jul 16, 2019

Znači uglavnom to ovako zvuči: Prijevoz, ski pass za 6 dana i noćenje za 7 noći ispadne oko 350€ 😲. Ajmo reći da je jedini nedostatak ili loša strana to što se dugo putuje (oko 16 sati iz Karlovca ili Zagreba), no meni to nikada nije predstavljalo problem jer kada dođete u smještaj koji se nalazi na 1800m nadmorske visine zaboravite na cijeli put..

Ovo je pogled iz smještaja:

Put do ovog prekrasnog mjesta je preko Italije, gdje se staje u Decathlon (koji btw nema veze sa našim, jeftiniji je barem 30%) za mali shopping 😛 i u nekoliko Autogrill-ova gdje (ukoliko volite) obavezno popijte kavu jer je na tim auto postajama najbolja kava u Italiji!

Moja malenkost sa Autogrill-a ujutro 😪

Dok se penjemo u Alpe tu su prekrasni pogledi na vrhove koji jednostavno ostavljaju bez daha.

I tako se bližimo Briancon-u koji je također skijalište, no tu se staje u shopping za hranu koju nosimo u apartmane. Naravno ne isplati se išta nositi od kuće jer je hrana u Briancon-u jeftinija nego kod nas.

Ovo u podnožju je Briancon:

Obavili smo shopping i kreće penjanje u Alpe prema našoj destinaciji Les2Alpes. Tu imamo još nekih sat i pol penjanja po serpentinama. Također cijeli put očarava jer se otkrivaju vrhovi prekriveni snijegom. Ove godine nije bilo previše snijega (nije da se može očekivati nešto krajem 3. mjeseca, no znalo ga je biti puno više). E da, spominjali smo kavu.... Znači u Francuskoj NIGDJE nećete popiti dobru kavu 😰. Tek tako da napomenem. Uglavnom je to neka crna voda u usporedbi sa Italijom, no zato ćete platiti barem 3 puta više nego u Italiji 😉 Eto dolazimo u apartmane, raspremamo se i naravno zaboravljamo na dugu vožnju busom 😊 Apartman je skroman. Ulazi se u apartman i odmah ste u kuhinji koja je vezana za dnevni boravak u kojem je trpezarija i navečer se kauč izvuče i dobiju se dva ležaja, a u nastavku je velika terasa. Desno od trpezarije je ulazak u mali hodnik iz kojeg se ide u WC, posebno kupaonu i još jednu sobu sa dva ležaja. Malo je sve, no nama sasvim dosta. Cimeri su bili legende! Da sam sam birao nebi bilo bolje!

Subota ujutro, buđenje u 06:45 (sa snooz-om cca 07:00 😉), doručak, kava i gassss na hvatanje prve gondole. Inače volim spavati, ali kada sam na skijanju onda je prioritet doći na samo otvaranje gondole ujutro. Sada su se otvarale u 09:00 i mi smo bili tu 10-ak minuta prije. Nema boljega nego hvatati prve vučnice ujutro dok je snijeg vrhunski.

To je red, a među prvima smo 😉

Slijedi penjanje prema samom vrhu koji se nalazi na 3600m nadmorske visine. Pogled je spektakularan, snijeg vrhunski, a staze ispeglane do savršenstva. Evo nekoliko slikica da vidite o čemu se radi, a onda nastavljamo 😊

Sada da ne pričam o svakom danu posebno, ustajanje u cca 07:00, priprema za stazu, sendviči, doručak, kava i u 09:00 smo bili na otvaranju gondole. Skijanje do oko 12,13,14 pa pauza i nastavak do nekih 16-17 kako koji dan. Kada smo kod pauza možete jesti u restoranima na stazi (ima ih puno), no mi smo nosili svoje sendviče jer je npr hamburger cca 12€ , baš ručak oko 30€ itd 😉

Evo pivica 0,5l je 8€

No izležavanje na suncu na 3000m nadmorske visine i piva u ruci definitivno vrijedi tih novaca 😊. Imali smo Ski pass za 3 skijališta: Les2Alpes, Alpes D'Huez i Montgenèvre pa smo imali jednodnevni izlet u Alpes D'Huez. Također fantastično skijalište sa poznatom stazom Serenne koja je dugačka 17 km i razlika u visini od 2200 m. Ona počinje sa crnim stazama na samom glečeru čiji je vrh 3300 m nadmorske visine i nastavlja plavim stazama, a završava sa dugačkim zelenim dijelom gdje se samo pustite i uživate u predivnim krajolicima.

Evo i jedan video :)

U cijenu Ski pass-a Vam je uključen prijevoz lokalnim busom tako da ukoliko želite možete unutar mjesta koristiti gradski prijevoz bez naknada što je jako korisno ako niste blizu dućana sa namirnicama (a nema ih puno, mislim da svega 2 u cijelom mjestu). Ukoliko nemate ili jednostavno ne želite nositi skije i pancerice sa sobom ski rental je na svakom uglu i nije pretjerano skupo za rentati za 6 dana skijanja. Također je pregršt dućana sa ski opremom i suvenirima kao i specijaliziranim radnjama sa njihovim poznatim sirevima, kobasicama i vinima. I najjeftinije vino im je vrhunsko. Ako Vam je do noćnog provoda ima i toga sasvim dovoljno, no pripremite novčanik jer nije jeftino 😉 Mi smo radije navečer nakon skijanja kupili sebi pivice, vino i časkali o provedenom danu uz muziku 😊 Subota ujuto 30.03. check out, pospremanje apartmana (jer u protivnom ako se ne počisti plaća se 50€ ako se ne varam) i lagano put pod noge. Već oko 10 sati smo krenuli prema doma. Usput se staje u Vicolungo kod Navare - Outlet gdje su stvarno sniženja 60% - 90% na prošlogodišnju ili prošlosezonsku kolekciju. Majice koje su kod nas npr. Nike dryfit po 400 kn tamo su 11€ (cca 80 kn) i sve u tom stilu. To je outlet velik kao jedan mali gradić.. Kada smo obavili shopping (imali smo za to vremena 3 sata) idemo dalje prema doma. Na granici je bio čep, no sve je to prošlo i doma sam bio u nedjelju ujutro oko 4 sata. Sve u svemu za aranžman od 350€ + ako ćete biti skromni 100€ džeparca doživjet ćete nešto neopisivo. Pogled na druge vrhove planina sa 3600 m nadmorske visine, sunčanje na 3000 m, nezaboravna ekipa, organizacija na nivou, ma pravi odmor. Pogledajte još slikica ako Vas zanima na www.Instagram.com/TrebaMaloOdmorit i www.Facebook.com/TrebaMaloOdmorit Ima još i koji video na našem kanalu www.Youtube.com/KingKomarac

Ako Vam se sviđa subscribe, like, share 😊 to bi nam pomoglo.

Hvala i nadam se da je recenzija malo pomogla. Također ako je tko zainteresiran za skijanje sljedeće sezone slobodno se javi pa se dogovorimo 😉