Sveti Juraj - Senj - Crikvenica 25. - 26.05.2019.

Updated: Jul 16, 2019

Dolazio je vikend i odlično vijeme. Ja razmišljam šta da radimo..

Otvorim maps, malo zoomiram i piknem prstom :) Otvori se Sveti Juraj! Nikad čuo, vidim da je blizu Senja što nam je na cca 1,5 sat vožnje. Ma nema šta, to je izabrano i tamo se ide :D Pogledam booking i odmah izbaci brdo apartmana za to mjesto. Nađem apartmane Ante i stupim u kontakt sa ugodnom tetom. Prvo sam pitao da li imaju kinderbet jer malac ne spava nama u krevetu :) Odmah je rekla da nema nikakvih problema i da će složiti vrtić sa spužvom i poplonom. Spakirali smo se u subotu ujuto nabrzaka i krenuli na put. Laganini po staroj cesti pa magistralom do Senja.. Jos samo par kilometara i eto nas u Svetom Juraj-u. Sam ulazak u gradić nam se činio ugodnim.. Lako nađemo apartman, nađu nam mjesto za parking i smjestimo se u apatmančić. Mali apartman, no ima apsolutno sve što nama treba. Veliki krevet, kinderbet, kupaonu i terasu sa pogledom na more :) Pogledajte sami:

To je apsolutno sve šta nam treba :) Mi uglavnom samo prespavamo u apartmanima, ostatak vremena istražujemo mjesto u kojem se nalazimo. Ostavljamo stvari, pojedemo nešto, nahranimo malca i krećemo prema gradiću. U centru Grada je prekrasan mali trg sa crkvicom i spomenikom, mala fontana... Ma baš nekako ugodno.

Preko puta se nalazi mali otočić Lisac.

Njegova površina iznosi 0,018 km². Dužina obalne crte iznosi 0,54 kmDakle jako mali otočić koji se čini da se može prehodati do njega :) Stvarno super izgleda sa obale. Daje nekakav poseban ugođaj.

Kao što se vidi more je kristalno čisto, što je stvarno fantastično! Kada se šeta uz obalu može se vidjeti brdo ježeva u moru što zapravo znači da je more izuzetno čisto! Mi smo se samo divili kako je čisto i bistro more.

Naravno morali smo malcu malo smočiti noge iako je bilo hladno more :) Njemu je to zapravo jako pasalo.

Pogledajte kako je to čisto i bistro :O Idemo dalje i uz more se proteže novo asfaltirana cesta koja zapravo nije uopće prometna pa stoga je zapravo šetnica. Može se lijepo prošetati i uživati u moru i pogledu na morsko dno koje je preplavljeno ježevima :)

Uz samu obalu, a u centru Grada se nalazi dječje igralište koje je super uređeno i zatvoreno sa svih strana tako da mališane možete komotno pustiti da uživaju... Ili mi stari konji možemo da se opustimo kada nema klinaca :D :D :D :D :D

Usput smo sjeli u jedan kafić uz samo more, popili kaficu i otišli kući pojesti nešto. Stvarno je pogled fantastičan, naš mališan je spavao na putu do doma i nastavio na terasi. Kako je odmah blizu magistrale sa terase se čuju motori kako prolaze što nam je svima bilo super :) . Malcu to nije uopce smetalo, čak štoviše spavao je k'o top :)

Kasnije popodne kada se probudio i napapao krenuli smo opet malo u šetnjcu do grada. Iz centra se vidi nekakav vidikovac i križ na vrhu jednog brda... Interesiralo nas je kako se popeti do gore i jednu curku smo usput pitali. Objasnila nam je da sa glavne ceste ima jedno skretanje, par stepenica i onda po stijenama se popne do gore... Zaputili smo se tamo i reko ajde samo malo da se probam popeti... I tako dođem na vrh :)

Pogled je kao što vidite očaravajuć!! Opalio sam par fotkica i spustio se nazad po Aresa i Dre. Isprva mi nije bilo svejedno, no malo po malo malca u ruke i penjanje po stijenama mi je bilo zabavno (a tek Aresu). Sa malo više napora i sav mokar popeo sam se opet na vrh, a iza mene je bila i Dre. Kao i meni i njima je pogled bio fantazija!

Spustili smo se i krenuli nazad u aparman jer već je bilo 20 sati.. Večerali smo, malo uživali u pogledu na more navečer, popili po pivicu i laganini na spavanje jer nam je dan bio stvarno ispunjen. Ujutro doručak na terasi je ono zbog čega se prespava na moru :) Jednostavno napuniš baterije uz ovakav pogled:

Spakirali smo stvari lagano i krenuli prema doma. Naravno da nebi previše rano stigli stali smo u Senju. Često smo tamo jer nam je to blizu do Karlovca pa onda nemamo šta posebno pisati o njemu. Ugodni ljudi, ima prekrasnu staru jezgru i nekoliko plaža za kupanje. Cijene su sasvim prihvatljive.

Sjeli smo na kaficu gdje nam je konobar čuvao dijete :D Uzeo ga je i pokazivao menu, odveo u lokal, družio se sa drugima, a mi smo u miru popili kaficu :) Nastavili smo još malo dalje do Crikvenice koja je popularna u našem području jer nam je praktički najbliže mjesto na moru. To je mjesto sa velikom gradskom pješčanom plažom i još nekoliko plaža sa kamenčićima. Ugodno mjesto sa pregršt kafića i restorana praktički uz more. Ima i puno sadržaja za klince te plićake gdje se mogu brćkati i mali i stari :) Naravno iskoritili smo priliku da još malo bućnemo Aresa :)

Sve u svemu jedan prekrasan vikend proveden na moru i suncu. Sve pohvae i preporuke za Sveti Juraj jer tako čisto i bistro more nije baš na svakom ćošku, a da je blizu obale. Vidi se da Grad drži do sebe i svojih stanara jer je sve novo. Do nekog drugog putovanja, ostanite sretni i zadovoljni.